Garancija in servis

Na voljo sta dve naslednji možnosti uveljavljanja reklamacije izdelka:

Uveljavljanje pravic iz garancije: Garancijo lahko uveljavljate za izdelke, ki imajo lastnosti mehanizma (kolesa, fitnes naprave, smuči, športne ure, merilci in kamere) in za katere ste ugotovili, da ne delujejo brezhibno. Ob nakupu ste poleg računa prejeli tudi garancijski list, na katerem je naveden seznam vseh naših pooblaščenih serviserjev. Pravice iz garancije lahko uveljavljate v naših prodajalnah ali neposredno pri enem od serviserjev s seznama na garancijskem listu. Enako velja v primeru spletnega nakupa.
Uveljavljanje pravic zaradi neskladnosti izdelka: V primerih, ko izdelek, kupljen v naših prodajalnah, nima priloženega garancijskega lista in menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili, lahko prijavite neskladnost izdelka, in sicer v roku dveh mesecev od odkritja domnevne napake oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani.

Podjetje jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Pooblaščeni servisi za uveljavljanje garancije in servisiranje so navedeni na garancijskem listu. Ta je priložen vsakemu izdelku.

Osnovni pogoji za uveljavitev garancije: Garancija se lahko uveljavlja le z garancijskim listom, skupaj s kopijo računa.
Praviloma velja garancija eno leto, razen za programsko opremo, diskete, potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, video in avdio kasete, elektronske komponente, varovalke,... kjer pa garancija ne velja. V primeru tovarniških okvar v garancijskem roku se le-te na servisu odpravijo brezplačno.
Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....) garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.
Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.

Kako uveljavljam garancijo:

  • Za izdelke, ki imajo priložen garancijski list, uveljavljate garancijo na pooblaščenem servisu, ki je naveden na garancijskem listu.
  • OEM izdelki praviloma nimajo priloženega garancijskega lista. Garancijo se uveljavlja na podlagi računa. Servis za OEM izdelke je naveden na računu.
  • Stroške pošiljanja krije pošiljatelj.
  • Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po telefonu ali po e-mailu.