SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJALNE AGP.SI
Poslovanje spletne prodajalne AGP.si je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT-UPB2) in na podlagi Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP). Družba ni sprejela posebnega kodeksa ravnanja. Spletna prodajalna AGP.si je specializirana spletna prodajalna za športno opremo.
OPREDELITEV POJMOV
- ponudnik je Agp Pro d.o.o., Podrovnik 24, 4201 Zg. Besnica, Slovenija; davčna številka SI57132895; Matična številka: 1999885
- Poslovna enota: Agp pro d.o.o. PE Kranj, Ljubljanska 22, 4000 Kranj
- uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
- spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku
PRIJAVA
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Agp.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
POSTOPEK NAKUPA
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). O nadaljnjem postopku kupca obvestimo po elektronski pošti. V primeru, da ima kupec kakšno vprašanje nas lahko kontaktira na info@agp-pro.si.
CENE:
Vse cene na spletni strani AGP.si so maloprodajne z vključenim DDV-jem.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vendar se kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini.
Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 14 dni od prejema blaga) se šteje datum vračila blaga za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). Podjetje pa lahko skladno s 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo. Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list in obvezno tudi obrazec za odstop od pogodbe.
PLAČILO
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (skupaj z zakonsko določenim DDV), z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti.
Za spletni nakup pri nas so vam na voljo naslednji načini plačila:
- Plačilo po predračunu (brez provizije).
- Plačilo z bančnimi karticami: Visa, Mastercard (brez provizije).
- Plačilo po povzetju: ob dostavi plačate dostavljavcu Pošte Slovenije. Pošta Slovenije zaračuna provizijo za odkupnino po svojem ceniku (enako kot pri plačilu položnice na pošti). https://www.posta.si/ceniki
- Plačilo na obroke: LeanPay, pogoji in provizije so dostopni na: LeanPay https://www.leanpay.si/
- Plačilo s PayPalom (provizija: 3,5 %).
DOBAVNI ROK
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
DOSTAVA
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Stroški dostave se obračunajo po sledečih kriterijih:
· 6 € za vsa naročila
Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku in poštnih sporočilih NAROČILO POTRJENO in NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO. Sobotna dostava se izvaja na zahtevo uporabnika in jo je potrebno doplačati.
GARANCIJA IN POOBLAŠČENI SERVISI
Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Nekateri artikli v naši ponudbi nimajo garancije (npr. potrošni material…).
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Če izdelek ima priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri pooblaščenih servisih, ki so navedeni na garancijskem listu. Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se garancija ne more uveljavljati pri pooblaščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.
Proizvajalec oz. pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih se upošteva, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, žarnice, pasovi in podobno.
Če vam tak način reševanja reklamacij ne ustreza, garancijo lahko uveljavljate pri podjetju Agp Pro d.o.o.
Če izdelek nima priloženega garancijskega lista, velja račun kot garancija, ki se uveljavlja pri podjetju Agp Pro d.o.o.
Če artikel vračate v garancijo, je zaželeno, da se ga dostavi oz. pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je potrebno priložiti vse predmete nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Pred pošiljanjem izdelkov v servis v garancijskem obdobju po pošti je obvezen predhoden dogovor na kontaktni e-mail info@agp-pro.si, z namenom učinkovitejšega reševanja reklamacijskega postopka. Podjetje Agp Pro d.o.o. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino.
Podjetje Agp Pro d.o.o. ne odgovarja za morebitne fizične poškodbe, ki bi nastale pri dostavi artiklov v servis ali iz servisa.
Uveljavljanje pravic zaradi neskladnosti izdelka: V primerih, ko izdelek, kupljen v naših prodajalnah, nima priloženega garancijskega lista in menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili, lahko prijavite neskladnost izdelka, in sicer v roku dveh mesecev od odkritja domnevne napake oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani.
VELJAVNOST PONUDBE
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV, nakup brez DDV ni mogoč. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v www.agp.si spletni prodajalni in se lahko razlikujejo od rednih cen trgovine Agp pro d.o.o. PE Kranj, Ljubljanska 22, 4000 Kranj.
VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
KOMUNIKACIJA
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
ARHIVIRANJE POGODB
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Agp Pro d.o.o., Podrovnik 24, 4201 Zg. Besnica.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
- pošiljatelj mora biti jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni udeležbe v njih.
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
PRITOŽBE
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
|