GARMIN PAS Z ODDAJNIKOM ZA SRČNI UTRIP HRM-PRO 010-12955-00 POWER METER RUN

0 mnenj  0 mnenj  |  Napiši mnenje

Proizvajalec: GARMIN

Šifra izdelka: GARMIN PAS Z ODDAJNIKOM ZA SRČNI UTRIP HRM-PRO 010-12955-00

Razpoložljivost: Na zalogi

Cena: 129.98 €
Količina:

Meri moč pri teku!

Pas za srčni utrip HRM-Pro™ z dvojnim oddajanjem (BT in ANT+) omogoča posredovanje natančnih podatkov o utripu na naprave Garmin, združljivo fitnes opremo in različnim aplikacijam na pametnih napravah in računalnikih, kot so Tacx, Zwift in ostale. Poleg tega vam pomaga izboljšati tehniko teka s podatki o dinamiki teka (vertikalno nihanje trupa, čas dotika tal v koraku, dolžina koraka in ostalo). HRM-Pro™ shranjuje podatke o srčnem utripu med plavanjem in jih samodejno prenese na napravo, ko zaključite in je izven vode. Med skupinskimi športi beleži in shranjuje podatke o korakih, porabljenih kalorijah ter intenzivnih minutah in jih preko aplikacije Garmin Connect™ prenese na napravo Garmin. Dvignite svojo zmogljivost na višji nivo z enim najudobnejših pasov za srčni utrip z baterijo, ki zdrži tudi do enega leta.

Ta vrhunski merilnik srčnega utripa na prsnem traku beleži tek, plavanje in številne druge dejavnosti. Podatke o srčnem utripu oddaja v realnem času s tehnologijo za povezljivost ANT+® in energijsko učinkovito tehnologijo Bluetooth®, zato imate na voljo več možnosti za vadbo. Omogoča dosledno prejemanje natančnih podatkov o srčnem utripu v napravo Garmin, v spletne vadbene programe, kot je Zwift, ali celo v združljivo opremo, ki jo uporabljate pri dvoranski vadbi.

Merite dinamiko teka

Poleg srčnega utripa merilnik HRM-Pro zajema tudi dinamiko teka, s katero lahko izboljšate svoj način teka. To vključuje parametre, kot so navpično nihanje, čas stika s tlemi, dolžina koraka, navpično razmerje in drugi parametri.

Shranite in posredujte podatke

Naprava shrani podatke o srčnem utripu med plavanjem ali drugimi dejavnostmi, ko je ura zunaj dosega, in jih po koncu dejavnosti pošlje v uro. Shrani tudi podatke o korakih, kalorijah in minutah intenzivnosti ter jih nato prav tako sinhronizira z uro.

Udobna in priročna uporaba

Merilnik HRM-Pro ima majhen in lahek modul za merjenje srčnega utripa, ki ni širši od mehkega in udobnega traku. Poleg tega nikakor ne boste ostali brez energije. Gumbna baterija, ki jo lahko zamenja uporabnik, zagotavlja napajanje do 1 leto.

Besedna oznaka in logotipi Bluetooth so registrirane blagovne znamke v lasti družbe Bluetooth SIG, Inc. Družba Garmin ima licenco za uporabo teh znamk.

Fizične lastnosti

  • Mere naprave (D × Š × G): 60,0–142,0 × 3,0 × 1,2 cm
  • Teža: 59 g
  • Velikost modula: 29,4 × 51,4 × 8,5 mm
  • Teža modula: 49 g
  • Nastavitev velikosti: na preklop
  • Razpon velikosti: 60,0–106,0 cm; 60,0–142,0 cm z izbirnim razširitvenim trakom
  • Baterija: CR2032
  • Čas napajanja z baterijo: 12 mesecev (1 ura vadbe za triatlon na dan)
  • Nazivna vodotesnost: 5 ATM
  • Temperatura delovanja: od –10 do 50 °C
  • Radijska frekvenca/protokol: protokol brezžične komunikacije ANT 2,4 GHz; brezžična tehnologija Bluetooth® 5.0
  • Doseg: 3 m
  • Združljivost sistema: ANT+, Bluetooth®

Dodatno

  • Srčni utrip z ANT+®: Da
  • Srčni utrip z BLE: Da
  • Podpira spremenljivost srčnega utripa in napredne funkcije za srčni utrip: Da
  • Dinamika teka z ANT+: Da
  • Samostojno merjenje aktivnosti (koraki, celodnevni srčni utrip, kalorije in minute intenzivnosti)
  • Podpora za funkcijo TrueUp za fiziološke podatke
  • Shrani in prenese podatke o srčnem utripu: Da
  • Statistični podatki o srčnem utripu za intervale plavanja: Da

Dinamika teka

Čas stika s tlemi

To je čas, ko ste med tekom pri vsakem koraku v stiku s tlemi. Čas stika s tlemi je običajno zelo kratek, zato se meri v milisekundah. Še posebej pri vrhunskih tekačih je čas stika s tlemi izjemno kratek in običajno znaša manj kot 200 ms. Pri skoraj vseh izkušenih tekačih znaša čas stika s tlemi manj kot 300 ms. To je verjetno zato, ker so se naučili hitro “dvigovati” noge in med tekom ne delajo predolgih korakov (glede na svojo dolžino noge). Pri predolgih korakih med tekom stopalo pristane predaleč pred telesom in tako se povečajo zaviralne sile ter običajno nastane tudi daljši stik s tlemi.

Uravnoteženost časa stika s tlemi

Zaslon ure, ki prikazuje uravnoteženostjo časa stika s tlemi.Ta meritev s spremljanjem uravnoteženosti stika s tlemi med levim in desnim stopalom (ČST) meri simetrijo vašega teka. Na Garminovi uri je vedno prikazana kot odstotek, višji od 50 %, s puščico, usmerjeno levo ali desno, ki označuje, katera noga je dlje časa na tleh. Večini tekačem ustreza bolj simetrični način teka. Barvni merilniki na Garminovih urah in v storitvi Garmin Connect™ prikazujejo primerjavo vaše uravnoteženosti z drugimi tekači. Veliko tekačev poroča, da uravnoteženost ČST bolj odstopa od vrednosti 50/50, kadar tečejo navzgor ali navzdol, pri vadbi za hitrost ali kadar so utrujeni. Nekateri tekači so opazili tudi povezavo med poškodbami in neuravnoteženostjo.

Kadenca

Izraz v bistvu pomeni, koliko korakov naredite z obema nogama v minuti. To je običajna tekaška meritev, ki lahko veliko pove o vaši pripravljenosti. Na primer: pri določeni hitrosti hitrejša kadenca in krajša dolžina korakov zmanjšata sile na številne dele telesa, kot so gležnji, kolena in boki. Številni strokovnjaki so prepričani, da zmanjšana jakost teh sil zmanjšuje tveganje za poškodbe. Seveda tekaško kadenco lahko povečujemo le do določene meje; za tekače, ki se zelo hitro poškodujejo, pa je zelo koristno, da skušajo svojo kadenco povišati. Zelo pogost cilj pri tekaški kadenci je 180 korakov na minuto; za višje tekače pa velja, da je kadenca nekoliko nižja. Višje kadence so povezane tudi z manjšim navpičnim nihanjem in krajšim časom stika s tlemi.

Dolžina koraka

Dolžina koraka, kjer se meri dolžina premika leve in desne noge pri vsakem koraku, je še en ključni dejavnik, s katerim merite svojo tekaško pripravljenost. Prikazana je na koncu teka ali tudi v podatkovnem polju, ki si ga lahko ogledate med tekom. Po teku si lahko ta podatek podrobneje ogledate v storitvi Garmin Connect™ in preučite, kako se dolžina koraka spreminja s tempom, kadenco, nadmorsko višino ali drugo meritvijo. Dolžina koraka je odvisna od številnih dejavnikov, med katere spadajo tudi morfologija telesa, mišična moč in gibčnost.

Navpično nihanje

Prikazuje stopnjo poskakovanja med tekom. V centimetrih prikazuje razdaljo premikanja trupa navzgor in navzdol pri vsakem koraku. Veliko tekaških trenerjev verjame, da je manjše navpično nihanje bolj ekonomično, saj se izgubi manj energije z gibanjem navzgor in navzdol. Garmin je opravil raziskavo, ki je zajela veliko tekačev na vseh različnih ravneh. V splošnem imajo izkušenejši tekači manjše navpično nihanje. Hitrejši tempo se običajno odrazi v večjem navpičnem nihanju. To upošteva meritev navpičnega razmerja (glejte spodaj). Še ena prednost manjšega navpičnega nihanja je običajno manjša obremenitev spodnjega dela telesa pri stiku s tlemi.

Navpično razmerje

Zaslon ure, na katerem je prikazano navpično razmerje.Prikazuje učinkovitost vašega teka glede na to, kako dobro se pri vsakem koraku poganjate naprej. Navpično razmerje je količina “poskakovanja” med koraki, ki se deli z dolžino koraka in nato izrazi v odstotkih. Ker je dolžina koraka vodoravno premikanje med tekom, koristno prispeva k samemu teku, navpično nihanje pa med tekom povzroča dodatno porabo energije. Nizko navpično razmerje pomeni manjšo porabo energije in večjo korist. Kar pomeni učinkovitejši tek.

Moč teka

Najuspešnejši kolesarji že več let uporabljajo podatke o moči in tako zanesljivo določajo dejansko obremenitev pri svojih kolesarskih vadbah. Zdaj lahko tudi vi izboljšate svojo tekaško vadbo in uporabljate podatke o moči, in sicer tako, da si iz trgovine Connect IQ™ prenesete program Running Power ter ga naložite v ustrezno uro. Program Running Power upošteva več dejavnikov in tako omogoča natančnejši in odzivnejši izračun obremenitve pri vadbi.

Program Running Power, ki so ga razvili v Garmin Labs, uporablja različne parametre, kot so tempo, navpično nihanje, naklon in celo lokalne vetrovne razmere, ter tako izračuna moč, ki jo prenašate na podlago med tekom. Če veste, koliko moči porabljate iz minute v minuto in iz kilometra v kilometer, lahko bolje določate svoj tempo ter tako poskrbite, da se ne boste prehitro utrudili.

Na energijo svojega telesa glejte kot na baterijo pametnega telefona. Nastavite lahko najvišjo možno svetlost zaslona, kar pa pomeni, da baterija ne bo dolgo zdržala. Lahko pa varčujete z baterijo in zaslon nekoliko zatemnite ter tako podaljšate trajanje delovanja baterije. Če torej poznate svoje telo in veste, koliko moči porablja med tekom v različnih pogojih, lahko spremljate te podatke in tako ohranjate svojo energijo. S temi podatki lahko pri maratonih in drugih tekih na dolge razdalje natančneje načrtujete svojo vadbo ter izboljšate rezultat na tekmovanju.

Garminov model za moč teka določa pogonsko moč, ki jo prenašate na podlago, pri čemer upošteva pomembne komponente dela, ki ga opravite med tekom. Spodnja tabela prikazuje te komponente, njihovo spreminjanje in podatke, s katerimi se izračunajo.

Komponenta moči teka Kaj je? Izvor podatkov, ki se uporabljajo za izračun
Kinetična moč Moč, ki jo potrebujete za spreminjanje svojega tempa Hitrost, ki jo beleži ura
Potencialna moč Moč, ki jo potrebujete za tek po hribu navzgor ali navzdol Podatki o nadmorski višini, ki jih posreduje barometer v uri
Moč navpičnega nihanja Moč, ki jo potrebujete za navpično nihanje pri vsakem koraku Podatki o dinamiki teka iz merilnikov HRM-Run, HRM-Tri ali senzorja Running Dynamics Pod
Moč vodoravnega nihanja Moč, ki jo potrebujete za vodoravno nihanje pri vsakem koraku (pri stiku s podlago nekoliko zavrete, nato pa ob odrivu spet pospešite) Hitrost, ki jo beleži ura; podatki o dinamiki teka iz merilnikov HRM-Run, HRM-Tri ali senzorja Running Dynamics Pod
Moč vetra/zraka Moč, ki jo potrebujete za premagovanje zračnega upora; ko tečete proti vetru, je večja, ko tečete z vetrom v hrbet, pa manjša
  • Hitrost, ki jo beleži ura
  • Smer, ki jo beleži ura
  • Poročila vremenskih storitev o vetrovih razmerah
  • Barometrični podatki za zaznavanje lokalnih razmer
Opomba: enačbe za izračun teh komponent moči teka uporabljajo tudi določene konstantne vrednosti, kot so vaša teža, pospešek zaradi gravitacije in gostota zraka.

V nadaljevanju so prikazane vrednosti komponent moči teka za tekača s kadenco v rangu med 162-182 korakov/min, navpičnim nihanjem med 6.2-8.9 cm in časom stika s tlemi (ČST) med 262-296 ms.

Grafikon prikazuje preizkus stresa na podlagi spremenljivosti srčnega utripa.

Grafikon izpostavlja določene elemente, ki vplivajo na moč teka, in tako prikazuje njihov vpliv na končni rezultat. V resnici pa več elementov deluje skupaj. Na primer: ko pospešujete, se vaša kadenca običajno poveča, vaš ČST pa se zmanjša. Pri teku navkreber boste verjetno upočasnili, vaša moč navpičnega nihanja pa se bo verjetno povečala. Program nenehno upošteva vse te elemente in tako izračuna skupno moč teka.

Kaj to pomeni za vas? Med tekom lahko opazite, da se vaša moč teka hitro odzove, kadar pospešujete ali upočasnjujete. Ugotovili boste tudi, da je pri teku navkreber moč teka večja, kot pa če bi z enakim tempom tekli po ravnem. Podobno pa je moč teka manjša, kadar tečete navzdol; vendar ta razlika ni tako velika. Poleg tempa lahko torej uporabljate tudi podatke o moči teka in tako lažje upravljate napor na spremenljivem terenu.

Če imate vklopljeno funkcijo moči vetra, vam program Running Power pomaga tudi oceniti napor med tekom v vetrovnih razmerah. Veter lahko zelo močno vpliva na napor, s katerim ohranjate običajni tempo, kar verjetno veste, če ste kdaj tekli pri zelo močnem čelnem vetru. Program Running Power uporablja podatke GPS za smer teka in poročila o vetrovnih razmerah za vaše območje skupaj s podatki barometra v uri ter tako določi, v kolikšni meri veter najverjetneje vpliva na vas. Na vetrovnem delu ceste poskusite teči v eno in v drugo smer, da boste videli, za koliko višja je moč, kadar tečete proti vetru. Če običajno tečete na območjih, kjer ni vetra, ali če ne želite, da program upošteva veter, to funkcijo preprosto onemogočite v nastavitvah programa Garmin Connect Mobile.

Veliko tekačev zanima, kako je moč teka povezana s srčnim utripom. Ta dva dejavnika sta vsekakor povezana, saj mišice potrebujejo več kisika, kadar ustvarjajo več moči. Ko si po vadbi ogledate svoje grafikone, boste opazili, da se pri večji porabi moči kmalu začne višati tudi srčni utrip. Izogibanje tej zakasnitvi, ki je odziv na spremembe, kot so tempo, klanci ali veter, je ena od prednosti ocenjevanja napora med tekom z močjo in ne s srčnim utripom. Poleg tega pa v nasprotju s srčnim utripom moč teka ni odvisna od fizioloških dejavnikov, kot sta raven hidracije in spočitost.

Grafikon prikazuje preskus stresa na podlagi spremenljivosti srčnega utripa.

Veliko tekačev preseneča, da je njihova moč teka veliko večja od moči kolesarjenja. Moč teka je pričakovano večja od moči kolesarjenja, saj je učinkovitost presnove pri teku veliko večja (približno 40–45 %) kot pri kolesarjenju (približno 20–25 %). To pomeni, da lahko športniki enako količino kisika pretvorijo v več moči pri teku kot pri kolesarjenju. Kar pomeni tudi, da lahko tekač pri enakem srčnem utripu ustvari več moči. Kadar tečemo, namreč izkoriščamo pasivno krčenje elastičnih struktur, kot so tetive. Poenostavljeno povedano, to pomeni, da se pri dotiku tal energija shrani in pri odrivu ponovno porabi. To pa ne velja za kolesarjenje. Več informacij poiščite v poglavju Pogosta vprašanja.

Za pomoč pri vadbi z močjo teka lahko prenesete različne programe, ki prikazujejo trenutno moč teka, moč teka za posamezni krog, moč teka v zadnjem krogu, povprečno moč ali vse te štiri informacije naenkrat. Nekateri tekači si pri spremljanju moči teka pomagajo tudi z območji ali opozorili. V nastavitvah programa lahko po meri nastavite do pet območji moči teka in/ali opozorila za visoko ali nizko moč teka ter tako lažje ohranjate moč teka znotraj želenega območja.

Za lastnike ustreznih Garminovih naprav je dodajanje moči za tek brezplačno. Potrebujete le združljivo Garminovo uro¹ in enega izmed teh treh dodatkov: merilnik HRM-Run,merilnik HRM-Tri ali senzor Running Dynamics Pod. Prenesite program Running Power zdaj in si zagotovite dostop podatkov o moči v realnem času.

 

 ZDRUŽLJIVE NAPRAVE

Napiši mnenje

Opomba: HTML koda je onemogočena!

Ocena: Slabo Odlično

Prosim prepišite varnostno kodo:

  • CW-X
  • GOPRO
  • COMPRESSPORT
  • raidlight
  • Ultimate Direction
  • SUUNTO
  • HOKA
  • POLAR
  • GARMIN
  • TACX
  • SIS
  • SCOTT
  • LEKI
  • INOV-8
  • LEDLENSER