GU ROCTANE energijski napitek za tekmovanja LEMON BERRY 780g

0 mnenj  0 mnenj  |  Napiši mnenje

Proizvajalec: GU športna prehrana

Šifra izdelka: GU ROCTANE energijski napitek za tekmovanja LEMON BERRY 780g

Razpoložljivost: Na zalogi

Cena: 37.23 €
Količina:

rok uporabe najmanj do 01/2023

 

LOGO GU

Več informacij

ZA ZAHTEVNE TRENINGE IN TEKMOVANJA vrhunski hibrid energije in hidracije. 

  • oglikovi hidrati (enostavni in sestavljeni) energija (250 kcal/porcijo)
  • elektroliti - z znojem izgubljamo natrij, ki ga z napitkom nadomeščamo  natrij (320mg/porcijo)
  • aminokisline - zmanjšujejo duševno utrujenost, pomaga zmanjšati poškodbe mišic med vadbo. Tavrin lahko pomaga vzdrževati kontraktilnost srca in izboljša srčni utrip med dolgimi vadbami (1900mg/porcijo)
  • Kofein - (35mg/porcijo)

Uporaba:  vsako uro po eno porcijo (1. bidon)

ROCTANE Energy Drink Mix je vse-v-enem rešitev za energijo in hidracijo s ključnimi hranili, kot so elektroliti in aminokisline z razvejano verigo, da se počutite močne in polne energije. Natančna mešanica kompleksnih in enostavnih ogljikovih hidratov vas bo napolnila z gorivom, zato se boste počutili močne in polno aktivne dalj časa.

Je lahka okusna formula, enostavna za mešanje.. Vsaka 250-kalorična porcija vsebuje:

LEMON BERRYT ENERGY DRINK MIX ROCTANE

GU  ROCTANE Tropical Fruit Energy Drink Mix
Prašek za pripravo napitka z elektroliti, aminokislinami in kofeinom. Neto količina: 780g Zadostuje za 12 odmerkov (65g).
Okus: tropsko sadje. Hranilna vrednost (65g): energijska vrednost: 250 cal (385 cal/100g), maščobe 0g, natrij 320mg (492mg/100g) (21%), kalij 50mg (77mg/100g) (1%), ogljikovi hidrati 60g (92g/100g), od tega sladkorji 16g (24g/100g), beljakovine 0g, kofein 35mg (54mg/100g). Sestavine: maltodekstrin, fruktoza, natrijev citrat, citronska kislina, naravna aroma, sadni sok (barvilo), kalijev citrat, aminokisline 1900mg (2923/100g): tavrin, levcin, valin, beta-alanin, izolevcin.
Uporaba: 2 merici praška (65g) zmešamo z 620 ml vode ter dobro premešamo. Pred vadbo poskrbimo za zadostno hidracijo, nato pa med vadbo popijemo od 590ml do 880ml napitka v eni uri. Opozorilo! Shranjevati nedosegljivo otrokom! Izdelek hranimo v suhem, hladnem prostoru na sobni temperaturi. Uporabno najmanj do datuma, označenega na embalaži. Proizvedeno v ZDA. Uvoznik: AGP PRO d.o.o., Ljubljanska cesta 22, 4000 Kranj

 

Kakšna je razlika med navadnimi GU napitki in GU ROCTANE napitki? Energijski napitek ROCTANE so namenjeni dolgotrajnim in visoko intenzivnim aktivnostim - tekmovanja. Kaj pa to v resnici pomeni? To pomeni, da so ROCTANE Energy mapiteki vsebujejo do trikrat več natrija (odvisno od okusa) in trikrat več aminokislin z razvejeno verigo v primerjavi z GU Energy napitkom.  Energijski napitki ROCTANE vsebujejo tudi dodatne aminokisline: tavrin lahko pomaga pri vzdrževanju kontraktilnosti srca in izboljša srčni utrip med dolgimi napori, beta-alanin zmanjšuje zakisanot mišic, zaradi česar smo kasneje utrujeni.

HRANILNA VREDNOST 2 merici (65g) = 1. bidon
  • 65g - 1 odmerek
  • Energijska vrednost 250 Kcal
  • Ogljikovi hidrati 59 g od tega sladkorji 16g
  • Vlaknine 0g
  • Beljakovine 0g
  • Maščobe 0 g 
  • Natrij 320mg
  • Aminokisline L-Leucine-  L-Valin  L-iosleucine, Taurine , Beta Alanin, skupaj 1900mg

​----------------------

Kaj je L Levcin?
L Levcin je esencialna aminokislina, ki se v telesu razgradi v maščobne strukture. Esencialnih aminokislin telo samo ne more proizvesti, zato jih moramo zaužiti s hrano, na primer z oresčki, rjavim rižem in polnozrnatim kruhom, lahko pa tudi v obliki prehranskih dopolnil. Koristi L Levcina: L Levcin zastopa približno 8 odstotkov vseh aminokislin, ki se nahajajo v beljakovinskih strukturah vašega telesa, po koncentriranosti pa je četrta najbolj zastopana aminokislina v vaših tkivih.

----------------------

Beta alanin nekoč neznana aminokislina je danes eden izmed najbolj zaželenih prehranskih dodatkov. Uporabljajo ga tako športniki, ki želijo povečati moč, eksplozivnost in mišično maso kakor tudi vzdržljivostni športniki. Njegova učinkovitost je podprta s strani znanstvenih raziskav. Najboljša lastnost pa je ta, da nima posebnih stranskih učinkov, kar je v dobi poplave s športnimi dodatki še posebej razveseljivo.

Kaj je Beta alanin?
Beta alanin jenenasičena aminokislina, kar pomeni, da jo je telo sposobno proizvesti samo. Njegov naravni vir je hrana bogata z beljakovinami, to so piščančje meso, goveje meso, svinjsko meso in ribe. Prav tako ga je naše telo sposobno samo sintetizirati v jetrih. Ob povečani aktivnosti pa je močno priporočljivo, da beta alanin uživamo tudi v obliki prehrambenih dodatkov, kar dokazujejo tudi študije narejene na ljudeh.

Beta alanin ima ključno vlogo pri sintezi dipeptida karnosina. Ta nastane s spojitvijo dveh aminokislin – beta alanina in histidina. Količina karnosina, ki ga telo proizvede je neposredno odvisna odvisna od količine beta alanina, ki je na voljo, saj je histidina že v osnovi v telesu dovolj. Karnosin lahko na različne načine pripomore pri izboljšanju vadbe, njegova ključna vloga pa je uravnavanje kislosti v mišicah.

Pri intenzivnih treningih začne naše telo kopičiti večje količine vodikovih ionov. To povzroči upad pH vrednosti v mišicah kar vodi do zmanjšanja mišične moči, povečanja utrujenosti in tistega značilnega pekočega občutka v mišicah. Karnosin torej ublaži padec pH vrednosti v mišicah, kar vodi do izboljšanja počutja, moči, vzdžljivosti in nenazadnje do povečanja mišične mase.

Kaj pravijo študije?
Pri študijah je povečini najbolj kontradiktorno to, da so narejene na celicah, živalih ali, da jih izvajajo na fizično neaktivnem prebivalstvu. To sicer ne pomeni, da so neuporabne, potrebno se je le zavedat, da so razlike med aktivnim in neaktivnim prebivalstvom velike predvsem kar se tiče presnove in izkoristka hranil.

Študije o uporabi beta alanina so bile narejene na elitnih športnikih, in nam podajajo verodostojne rezultate o njegovem pozitivnem učinku. Ena izmed takih študij je bila narejena na profesionalnih nogometaših, ki so obenem še redo vadili z utežmi. Razdelili so jih v dve skupini; prva je uživala beta alanin trikrat dnevno po 1,5 g (skupaj 4,5 g), druga pa placebo. Njegov pozitivni vpliv se je izkazal med testiranjem moči in vzdržljivosti pri vadbi, saj je skupina, ki je uživala beta alanin, v primerjavi s placebo skupino, občutila manjšo utrujenost.

Uživanje beta alanina v obliki prehrambenih dodatkov vpliva na povečanje anaerobne in aerobne vzržljivosti, povečata se eksplozivnost in mišična moč, prav tako pride do povečanja mišične mase in s tem zmanjšanja telesne maščobe. Posledično lahko povečamo količino in intenziteto vadbe. Skratka dovolj dobrih razlogov, da postane beta alanin eden izmed vaših ključnih prehrambenih dodatkov.

 

Tavrin izboljšuje koncentracijo, zbranost, fizično vzdržljivost. Ščiti pred utrujenostjo in pospešuje regeneracijo tako, da glukozo transportira do celic. Vsekakor je tavrin odličen dodatek pred vadbo, kajti pripomore k večji koncentraciji in zmogljivosti. Povečana količina tavrina v krvi v času vadbe pomeni boljši transport glukoze do mišičnih celic, kar pomeni več energije in delovne zmožnosti. 

*...% RDA

 
OPOZORILO: ne presežite navedenega priporočenega dnevnega odmerka. Izdelek se ne sme uporabljati kot nadomestilo za raznovrstno in pestro prehrano. Hraniti izven dosega majhnih otrok. Izdelek uporabljajte, kot del raznolike in uravnotežene prehrane, ter zdravega načina življenja. Hranite v suhem prostoru, daleč od vira toplote. Tesno zaprite embalažo po uporabi. Pri dolgotrajni uporabi se posvetujte z vašim zdravnikom. Izdelek ni namenjen nosečnicam in otrokom!
----------------------------------

KOLIKO ENERGIJO IMAMO IN KOLIKO JO POTREBUJEMO?
Veliko maratonskih tekačev okoli 30 kilometra zadane v "ZID" Nenadoma se vaše noge počutijo popolnoma prazne, tempo neizogibno upočasni.  

Kako se izogniti trku ob ZID? Izračun porabe energije tekača je linearno sorazmerna z maso telesa in razdaljo: E = cmd. (c= koficient je odvisen od pasameznika tekači z boljšo ekonomiko imajo nižji 0,9 tekaći z slabno ekonomiko teka pa višji 1,1 , m = teža, d = razdalja) Primer: izračun energije za razdaljo maratona:

70kg težkega tekača.Izračun  0,94 * 70 * 42,2 = 2777 kcal.
80kg  težkega tekača. Izračun 0,94 * 80 * 42,2 = 3173 kcal

Koliko energije ima shranjeno telo. Shranjena energija v našem telesu (Količina shranjene energije je odvisna: od ‘carbo loading’ v dneh pred tekmovanjem, zajtrka 3 ure pred maratonom, dopolnitvijo zalog nekaj minut pred tekmovanjem)

  • Glukoza shranjena v krvi 21 kcal
  • Glikogen v jetrih 366 kcal
  • Glikogen v mišicah 1308 kcal
  • Skupaj: 1.695 kcal


Ko primerjamo to porabo energije s količino energije, ki je shranjena v našem telesu (v krvi, jetrih in mišicah) v obliki glukoze in glikogena, ugotovimo, da obstaja primanjkljaj. 70 kilogramski tekač imel 1,082 kcal energetskega primanjkljaja. Če se je njegova telesna teža povečala na 80 kg, se je primanjkljaj povečal na 1.478 kcal!

Ko so zaloge glukoze in glikogena izčrpane, se naše telo preklopi na uporabo maščobnih kislin kot goriva. Vendar pretvorba maščobnih kislin zahteva več kisika in proizvede veliko manj moči (srčni utrip je enak ali večji, tečemo pa počasneje). To se zgodi, ko udarimo v steno. Skladišča glukoze in glikogena so izčrpana in nenadoma moramo dihati veliko več, da dobimo dodaten potreben kisik, moč pa se močno zmanjša. 70 kilogramski maratonski tekač udaril ob zid po = 30km. V resnici je situacija nekoliko ugodnejša. To je posledica dejstva, da v začetnem delu maratona svoje mišice ne porabljajo samo glukoze in glikogena, temveč iz mešanice goriv, ​​ki vsebuje tudi maščobne kisline.

Natančna mešanica goriva je odvisna od hitrosti. Količina maščobnih kislin v mešanici goriv je višja z nizko hitrostjo. Običajni tekači bodo maraton delali na približno 94% svoje FTP,. Na tej stopnji bo količina maščobnih kislin v mešanici goriv približno 30%. To pokriva primakljaj , ki smo ga izračunali zgoraj. Zato se lahko dobri maratonski tekači izognejo zidu. 

Če pa se je njegova telesna teža povečala na 80 kg, bi zagotovo zadel steno, saj je njegov izračunani primanjkljaj višji od 30-odstotnega deleža maščobnih kislin. Opažamo, da so rezultati v resnici nekoliko odvisni od posameznih značilnosti tekačev. Tekmovalci z izjemno odpornostjo proti utrujenosti lahko vzdržijo višji odstotek svojega FTP med maratonom. Vendar pa zaradi večje hitrosti v svoji mešanici goriv uporabljajo manj maščobnih kislin. 

Enerjiski primanjkljaj lahko nadoknadimo z uživanjem energijskih gelov in športnih napitkov

Zakaj energijski gel?

Dokazano je, da je izčrpavanje glikogenskih rezerv eden glavnih vzrokov utrujenosti pri vzdržljivostnih športih. Iz tega razloga si mora vsak resen amaterski ali profesionalni športnik zagotovi dnevno dieto, ki temelji na višji vsebnosti ogljikovih hidratov. Poleg zagotavljanja optimalne zaloge ogljikovih hidratov pred vadbo, je dokazano, da tudi dodajanje OH med vadbo izboljšuje učinkovitost ter odloži pojav utrujenosti. Geli predstavljajo zelo praktično in učinkovito rešitev pri vaših športnih podvigih, so verjetno edini geli, ki vam tudi ob ekstremnih naporih ne bodo povzročali želodčnih težav in občutka napenjanja!

Koliko gelov moramo zaužiti na maratonu je odvisno od vaše energijske bilance tekača - primanjkljaja energije.  
Pomembno je za pričnemo z doziranje že po 20 minutah teka.

Primer izračuna maratonskega tekača 

  • 70kg težkega tekača.Izračun  0,94 * 70 * 42,2 = 2777 kcal. - zaloge v telesu 1.695 kcal - energija iz shranjenih maščob 833 kcal = 249kcal = 3 geli

Kofeinski gel vzamete 1 uro pred koncem tekme.

 

Kofein je najbolj široko uporabljana farmakološko aktivna snov na svetu. V naravi ga najdemo ne le v kavi in čaju, temveč tudi v izdelkih iz kakava in čokolade ter v več kot 60 drugih vrstah rastlin. S kemijskega vidika je kofein bela kristalna spojina, ki spada v družino alkaloidov. Kot vsi alkaloidi ima tudi kofein grenak okus. Absorbira se neposredno iz prebavnega trakta, pri čemer so najvišje ravni v krvi dosežene približno 30 minut po zaužitju.

Gel + kofein temelji na izjemni formuli legendarnega GO Isotonic gela, dodatek kofeina pa zagotavlja dodaten pospešek ali "kick", ki ga nudi le kofein. Kofein ima številne fiziološke koristi med fizično aktivnostjo. Znanstveno je dokazano, da kofein lahko poveča izkoristek maščob in tako dejansko varčuje z porabo glikogena. Tako imamo na voljo več energije takrat, ko jo zares potrebujemo. Kofein ima neposreden učinek na naše možgane, med drugim izboljša reakcijski čas ter zmanjša občutek bolečine pri telesnem naporu, še tako zahtevna preizkušnja se bo zdela veliko lažja.

Od leta 2014 kofein ni več na seznamu dopinga WADA, vendar je priporočljivo, da je poraba omejena na 5 mg / kg telesne mase. Za tekmovalec s telesno težo 60 kg to pomeni porabo ne več kot 300 mg ali 3-6 skodelic kave ali 5-10 skodelic čaja. Osebe mlajše od 18 let naj kofeina ne uživajo. 

Veliko več informacij v The Secret of Running

 

 

 

Napiši mnenje

Opomba: HTML koda je onemogočena!

Ocena: Slabo Odlično

Prosim prepišite varnostno kodo:

  • GARMIN
  • LEKI
  • INOV-8
  • LEDLENSER
  • TACX
  • HOKA
  • SUUNTO
  • Ultimate Direction
  • GOPRO
  • COMPRESSPORT
  • POLAR
  • raidlight
  • SCOTT
  • SIS
  • CW-X
  • GU športna prehrana
  • SPORTHG