Pogosta vprašanja

 

POMOČ IN ODGOVORI NA POGOSTA VPRAŠANJA

Kateri spletni brskalniki optimalno prikažejo spletno trgovino?

Za optimalen prikaz priporočamo Internet Explorer 10 ali novejši, Mozilla Firefox 1.x ali Opera 8.x.
Kako se prijavim?
V trgovino se lahko prijavite tukaj.
Prijava je nujna, če hočete opraviti nakup v "Računalniški trgovini". Za uspešno prijavo mora obstajati vaše uporabniško ime v naši bazi podatkov, v nasprotnem primeru morate opraviti registracijo za novega uporabnika.
Kako se registriram?
Registracijo v spletno trgovino lahko izvedete tukaj. V trgovino se lahko prijavite kot fizična oseba ali kot pravna oseba (podjetje, s.p., društvo...). Za fizične osebe je dovolj, da vnesete osebne podatke, pravne osebe pa morajo vnesti vse podatke, ki jih potrebujemo za izdajo računa.

Še posebno pomembno je, da vnesete delujoč naslov elektronske pošte, ki ga redno pregledujete, ker bo preko elektronske pošte potekala večina komunikacije ob naročilu blaga.

Sem registriran uporabnik vendar sem pozabil geslo?
V primeru da se pozabili geslo, tukaj vnesete vaš elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji in nanj vam bomo poslali novo geslo.

Po prejetju novega gesla vam priporočamo, da ga tukaj čimprej spremenite na vrednost, ki si jo boste lažje zapomnili.

Ali kahko spremenim svoje osebne podatke (telefon, naslov...) in kako?
Vaše podatke lahko spremenite tukaj. Po uspešni prijavi boste imeli na izbiro meni z nastavitvami vašega uporabniškega računa s pomočjo katerega lahko spremenite vaše podatke.
Ali je možno preklicati naročilo blaga?
Ko oddate naročilo se avtomatsko na vaš elektronski poštni naslov pošilke sporočilo s potrditvijo naročila. To sporočilo vsebuje tudi navodila za preklic tega naročila.

Naročilo lahko prekličete v roku ene ure po oddaji le tega.

Možni načini plačila blaga.
Blago je mogoče plačati z gotovino po povzetju ali po predračunu (plačilni nalog ali elektronska banka za fizične osebe ter podjetja.

Način plačila lahko izberete med nakupom, po tem, ko dodate artikle v nakupovalno košarico.

Kakšen je strošek dostave in kam lahko dostavimo blago?
Strošek pakiranja in dostave v Sloveniji je enoten in znaša 6 

Blago dostavimo v vse kraje po Sloveniji, za dostavo v tujino pa se lahko dogovorimo (velja poseben cenik).

Izjava o varovanju osebnih podatkov.
Vsi osebni podatki, ki nam jih posredujete preko spletne trgovine so varovani v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov. Podatki so računalniško obdelani in shranjeni v podatkovnih bazah. Podatki so namenjeni izključno za uporabo v pričujoči spletni trgovini in ne bodo posredovani ali prodani tretji osebi.