Dereze RUN TRACK so namenjene tekačem na zasneženih in poledenelih površinah v naravi.
Primerne so za gorski tek ter tek po hribu navzdol, saj oblika petnega dela preprečuje zdrs in zagotavlja stabilnost.
Sestavlja jih silikonska guma in posebne konice iz visokokakovostnega toplotno obdelanega jekla, ki nudijo trden oprijem. Te so razporejene po prednji in zadnji ploskvi stopala, dodatne sredinske konice med njima pa poskrbijo za varnejši korak na gozdnih poteh.
Silikonska guma se tesno prilega čevlju in skupaj z varnostnim paščkom preprečuje premikanje dereze.
So izredno lahke, enostavne za uporabo, shranite pa jih v priročni vrečki.
SKU: DFID: DF
|
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJALNE AGP.SI
PRIJAVA
POSTOPEK NAKUPA CENE: Vse cene na spletni strani AGP.si so maloprodajne z vključenim DDV-jem.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 14 dni od prejema blaga) se šteje datum vračila blaga za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). Podjetje pa lahko skladno s 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo. Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list in obvezno tudi obrazec za odstop od pogodbe.
DOBAVNI ROK · 6 € za vsa naročila Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku in poštnih sporočilih NAROČILO POTRJENO in NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO. Sobotna dostava se izvaja na zahtevo uporabnika in jo je potrebno doplačati. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če izdelek ima priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri pooblaščenih servisih, ki so navedeni na garancijskem listu. Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se garancija ne more uveljavljati pri pooblaščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Proizvajalec oz. pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih se upošteva, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, žarnice, pasovi in podobno. Če vam tak način reševanja reklamacij ne ustreza, garancijo lahko uveljavljate pri podjetju Agp Pro d.o.o. Če izdelek nima priloženega garancijskega lista, velja račun kot garancija, ki se uveljavlja pri podjetju Agp Pro d.o.o. Če artikel vračate v garancijo, je zaželeno, da se ga dostavi oz. pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je potrebno priložiti vse predmete nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Pred pošiljanjem izdelkov v servis v garancijskem obdobju po pošti je obvezen predhoden dogovor na kontaktni e-mail info@agp-pro.si, z namenom učinkovitejšega reševanja reklamacijskega postopka. Podjetje Agp Pro d.o.o. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino. Podjetje Agp Pro d.o.o. ne odgovarja za morebitne fizične poškodbe, ki bi nastale pri dostavi artiklov v servis ali iz servisa. Uveljavljanje pravic zaradi neskladnosti izdelka: V primerih, ko izdelek, kupljen v naših prodajalnah, nima priloženega garancijskega lista in menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili, lahko prijavite neskladnost izdelka, in sicer v roku dveh mesecev od odkritja domnevne napake oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani. VELJAVNOST PONUDBE
PRITOŽBE Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
|
|
REGISTERSKI PODATKI: AGP PRO, d.o.o. , Podrovnik 24, 4201 Zg. Besnica |