POLAR pooblaščeni servis Polar v Sloveniji - AGP PRO d.o.o.

0 mnenj  0 mnenj  |  Napiši mnenje

Proizvajalec: Polar Uradni Servis

Šifra izdelka: POLAR pooblaščeni servis Polar v Sloveniji - AGP PRO d.o.o.

Razpoložljivost: Na zalogi

Cena: 0.00 €
Količina:


Uradni servis za izdelke Polar - AGP PRO d.o.o.
AGP PRO d.o.o. je pooblaščeni servis za garancijska in izven garancijska popravila športnih ur blagovne znamke Polar za Slovenijo. V sodelovanju s podjetjem Polar omogočamo enostaven in zanesljiv postopek popravil. Za servisni postopek zadostuje, da izpolnite obrazec, pripravite izdelek za pošiljanje, ostalo pa uredimo mi.

AGP PRO d.o.o.
Ljubljanska cesta 22
4000 Kranj
Slovenija

T: +386 4 234 02 99
M: 041 756 192
@ polar@agp-pro.si
Delovni čas: od ponedeljka do petka od 8:00 do 17:00

Osebni obisk na naši lokaciji
Za vse, ki želite osebno predati ali prevzeti izdelek, nas obiščite na:

AGP PRO d.o.o.
Ljubljanska cesta 22
4000 Kranj
Slovenija

Naši serviserji vam bodo z veseljem pomagali in zagotovili vse potrebne informacije o popravilu.

Garancijska popravila za Polar izdelke
Postopek za uveljavljanje garancijskega popravila:

  • Izpolnite obrazec "Polar servisni obrazec" na naši spletni strani.
  • Izdelek varno zapakirajte v primerno embalažo (npr. kartonsko škatlo).
  • Izdelek pošljite na AGP PRO d.o.o., Ljubljanska cesta 22, 4000 Kranj, Slovenija
  • Naša ekipa bo vaš izdelek temeljito pregledala in izvedla potrebna popravila v garancijskem roku. Po zaključku popravila bo izdelek vrnjen na vaš naslov.

Popravila Polar izdelkov izven garancijskega obdobja
Za izdelke, katerih garancijski rok je potekel, poteka postopek na enak način:

  • Izpolnite obrazec "Polar servisni obrazec" na naši spletni strani.
  • Pred oddajo izdelek zaščitite in varno zapakirajte. Uro previdno ovijte v mehki zaščitni material (npr. mehurčkasta folija). Zapolnite prazne prostore v škatli z mašilom (npr. papir, stiropor ali mehurčkasta folija), da se ura med transportom ne premika. Poskrbite, da bo embalaža zanesljivo zaščitila izdelek med transportom.
  • Izdelek pošljite na AGP PRO d.o.o., Ljubljanska cesta 22, 4000 Kranj, Slovenija
  • Po prejemu izdelka bomo opravili podroben pregled in osnovno analizo ter vam posredovali predračun za popravilo.
  • Če sprejmete ponudbo: Popravilo bomo izvedli čim hitreje in izdelek dostavili nazaj na vaš naslov.
  • Če ponudbe ne sprejmete: Za vračilo izdelka je potrebno plačati pavšalni znesek 30 €, ki vključuje pregled, analizo in stroške pošiljanja. Če zneska ne poravnate, izdelek hranimo največ 3 mesece, nato ga pošljemo na uradno uničenje.

Garancijske smernice za izdelke Polar v Sloveniji
Podjetje Polar Electro Oy nudi omejeno mednarodno garancijo za svoje izdelke. Glavne smernice so naslednje:

Trajanje garancije:

  • Dve (2) leti za vse izdelke Polar od datuma nakupa.
  • Eno (1) leto za zapestnice iz silikona ali plastike.

Kaj garancija krije:

  • Izdelek bo deloval brezhibno in brez napak v materialu ali izdelavi v garancijskem roku

Izjeme iz garancije:

  • Običajna obraba in poškodbe, vključno z baterijo.
  • Poškodbe, ki nastanejo zaradi:
  • Napačne uporabe, zlorabe ali nesreč.
  • Neupoštevanja varnostnih opozoril ali neprimernega vzdrževanja.
  • Poškodbe ohišja, zaslona, zapestnic iz blaga ali usnja, ter Polar oblačil.
  • Neposredne, posredne, slučajne ali posledične škode, izgube ali stroške, povezane z izdelkom.
  • Rabljeni izdelki.
  • Elastični trakovi (npr. pas za merjenje srčnega utripa)  Trak senzorja srčnega utripa, velja za potrošni material in je kot tak izključen iz omejene Polarjeve mednarodne garancije. Trak se sčasoma obrablja, podobno kot drugi tekstilni izdelki, pri čemer Polar prevzema odgovornost le za morebitne proizvodne napake.

Veljavnost garancije:

  • V obdobju veljavne garancije je izdelek mogoče popraviti ali zamenjati v kateremkoli pooblaščenem servisu Polar, ne glede na državo nakupa.
  • Garancija je omejena na države, kjer je Polar Electro Oy/Inc. prvotno tržil izdelek

Zakonite pravice potrošnikov:

  • Garancija ne vpliva na zakonske pravice potrošnikov v skladu z nacionalno zakonodajo.
  • Potrošnik ima pravico do reklamacije pri trgovcu, pri katerem je bil izdelek kupljen.

Pomembno:

  • Hranite račun kot dokaz o nakupu.
  • Celotni pogoji garancije so navedeni v uporabniškem priročniku.

Za dodatne informacije ali storitve se obrnite na pooblaščeni servis Polar v Sloveniji: AGP PRO d.o.o., Ljubljanska cesta 22, 4000 Kranj, T: 04 234 20 99

Napiši mnenje

Opomba: HTML koda je onemogočena!

Ocena: Slabo Odlično

Prosim prepišite varnostno kodo:

  • GOPRO
  • COMPRESSPORT
  • POLAR
  • raidlight
  • TACX
  • Ultimate Direction
  • HOKA
  • SUUNTO
  • GARMIN
  • LEKI
  • LEDLENSER
  • INOV-8
  • GU športna prehrana
  • SPORTHG
  • SCOTT
  • SIS
  • CW-X
  • Magene